Friday 21 July 2017

Safi Rania Diamant Bagus Ke Forex


Tadi masa Bewertung traffic ke blog nie. Aku dapati überprüfen pasal kecantikan adalah antara überprüfen yang paling tinggi ke blog nie. Paling tinggi Bewertung pasal restoran ikan bakar di Jeram. Safi Rania Diamond Bewertung schreiben 0 fragen Safi Rania Diamond. Jika sesiapa pernah baca pasal rezension yang aku buat pasal safi rania gold dan safi perfekt 10 (skrg nie safia weiße trilogie). Kat sini Sebenarnya aku dah mula bertukar arah daripada safi rania gold ke safi rania diamond. Bermula dengan produk safi perfekt 10. akhirnya aku telah beralih arah ke reihe produk yang lebih voraus sikit (bukan sekadar kandungan yang digunakan malah harga pun mahal juga) .. Kenapa aku sekarang stick diegan safi rania diamond Sebab aku rasa lebih serasi dengan produkt tersebut. Dan antara sebab lain lagi Tidak berminyak sangat dan masalah kulit berminyak dan separa kering aku juga dapat diatasi secara langsung .. 1 - Microdermabransion Creme schrubben Skrub krim dengan kesan yang menyerupai rawatan milchrodermabrasion membantu menyerlahkan kulit halus berseri. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNS-TECHNOLOGIE dan kuasa manik-manik mikro yang bertindak lebih lembut untuk menanggalkan kotoran yang terperangkap di liang pori dengan berkesan tanpa mencalarkan kulit. (Quelle safi. myskin-carerania-diamondscrub. php) Ini merupakan krim schrubben Yang paling aku suka pakai. Penggunaan hanya seminggu sekali sahaja. Skrub ini tak keringkan kulit dan kulit muka terasa lebih bersih dan lembap selepas digunakan. Berbeza dengan skrub lain yang pernah aku pakai, selalunya muka akan rasa lebih kering tetapi tidak untuk skrub jenis ini. Tujuan penggunaan skrub nie adalah untuk buang kulit-kulit mati terutama di lapisan dalaman kulit. 1. aku mencuba skrub nie terus jatuh cinta hahaha. Selain daripada skrub muka, aku juga gunakan krim ini utk skrub leher dan tangan juga. Selepas gunakan skrub nie pakai lah krim malam safi rania untuk hasil lebih baik. Harga dalam RM20 2-Serum rawatan intensif Serum rawatan intensif bertindak sebaiai perangsang selbsthäutig mempercepatkan Proses pemulihan sel, meningkatkan keelastikan kulit dan melembap secara berterusan. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA-TECHNOLOGIE dan Ceramide 3, kulit lebih halus bermaya, anjal dengan pengurangan kedutan begitu ketara. (Quelle safi. myskin-carerania-diamondserum. php) Seperti mana Bereich produk safi sebelum ini, aku memang gunakan Serum. Serum ini dipakai sebelum memakai krim atau pelembap muka. Aku suka serum ini sebab ianja terasa lebih ringan di muka. Macam Tak pakai apa-apa Wortspiel. Ia Pun Lebih Cepat Menyerap dan Tidak Berminyak. Jika Dibandingkan Dengan Serum perfekt 10 (jetzt weiße Trilogie) dan Rania Gold. Serum ini aku lebih suka Namun Yang selalu buat aku fikir nak beli harganya agak mahal sikit dalam RM50 berbanding dengan safia rania weiß trilogie rm 23.90-25.90 atau rania gold rm29.90-32.90. Serum ini jarang ada Verkauf kat guardian huhuhu. So bayar jelah pejam mata kalau dah sampai drehen kena beli juga. Harga yang aku tengok der Wächter RM58.90 (berbeza ikut tempat) 3- Zelle reparieren Erneuerung Creme Krim pelembap bertekstur ringan dengan rawatan intensiv efektif memperbaiki struktur dan tekstur kulit. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA-TECHNOLOGIE als Phyto-ceramide yang bertindak pantas memperbaharui sel untuk kulit yang lebih halus, kedalaman kedutan dikurangkan terutamanya di malam hari dengan berkesan (Quelle safi. myskin-carerania-diamondregeneration-cream. php) Krim malam nie sekarang menjadi Lieblings-Aku Sejak gunakan krim malam nie. Masalah kulit muka yang kering terutama waktu malam (aku tidur dalam aircon als aircon memang sentiasa auf waktu malam di rumah) menyebabkan aku terpaksa menggunakan krim malam. Sebelum ini aku gunakan krim elizabeth arden tetapi kerana harganya rm100 terasa mahal pulak nak unterhalten Sie sich. Akhirnya aku entscheidet untuk mencuba krim ini. Memang beste sebab tidak berminyak langsung als terasa kulit lebih lembap. Aku dah test krim ini pada kulit muka bff aku, dia mengadu mukanya kering dan mengelupas. Selepas aku sapu krim nie pada muka dia. Terasa kulit muka dia lembap sekata dn bila aku jumpa dia balik baru nie, kulit dia dah tak mengelupas lagi. Harga dalam RM48.90- berbeza ikut kedai ye 4-jährig Tropfendes creme SPF27PA Krim pelembap siang yang melilingi kulit daripada radikal bebas dan foto-penuaan. (Quelle safi. myskin-carerania-diamondantiaging-cream. php) Kimono, Kimono, Kimono, Kimono, Kakao, Kakao, Kakao, Kakao, Kakao, Kakao, Kakao, Schokolade, Schokolade, Schokolade, Schokolade, Nie pun aku suka sebab tidak minyak und terasa ringan di muka. Jika krim siang safi rania gold terasa sedikit berat dan berminyak, yang ini tidak. So weit aku dah pakai botol kedua. Aku suka krim nie sebab SPF27PA dan untuk rania Gold hanya SPF20PA sahaja. Lebih tinggi kandungan SPF untuk elakkan daripada pankaran matahari yang terik. Harga lebih kurang macam krim malam dalam RM48.90 5- Pencuci muka safi rania diamond (Tiefenreiniger) Menerusi Formel NANO DIAMOND DNA-TECHNOLOGIE Dan Whitenol, . Pembersih ni aku beli untuk mencubalah. Bisher nicht mein fav sangat Aku lebih selesa pakai safi rania gold lembapan mendapan yang jenis guna pam tuh. Pembersih ini ok, cuma aku rasa muka aku lebih kesat dan agak kering sedikit berbanding pembersih raniagold tuh, muka aku lebih terasa lembap dan tidak kering sangat. 6- Zellen-Jugend-Booster Konsentrasi berkuasa Yang-Membran-Stoffwechsel-Metabolismus-Untuk menentang kedutan, menegangkan kulit kendur dan mengurangkan jeragat seawal aplikasi pertama. Menerusi formulasi NANO DIAMOND DNA-TECHNOLOGIE als Ultra Hyaluronsäure, kelembapan kulit dikekalkan di samping meningkatkan keelastikan kulit secara berterusan. Booster Peremajaan Sel sebaik-baiknya digunakan bersama Serum Rawatan Intensiv. Peringkat ujian in vitro ekspresi gen. (Quelle safi. myskin-carerania-diamondbooster. php) Krim Yang ini aku tak Kuba. Ianya untuk kekalkan keremajaan kulit. Mungkin boleh kuba nanti kalau ada budget hahaha. Memandangkan Serum Aku Pun Dah Nak Habis Mungkin Minggu Ini Akan Beli Krim Booster Ini Sekali. Harga dalam RM50 dan tengah ada Angebot di guardian. Bisher. Aku masih setia dengan produk safi. Walaupun di pasaran tuh ada macam-macam produzieren kecantikan, yang ada collagen. Yang ada serbuk mutiara lah. Yang itu inilah. Aku noch setiasa dengan safi so weit. Sebabnya. Senang nak beli dan jumpa kat mana-mana Wortspiel. Lagipun rasa dah serasi pakai dan harga Wortspiel Takah mahal sangat. Banyak juga aku Umfrage produkt luar (Marke international atau lokal) yang di pasaran, selalunya buat aku drehen sich nak beli. Harga kebanyakannya menghampiri RM100. Pada aku kalau guna safi boleh beli 2 atau 3 produk yang sama. Dan itu belum lagi berkesan ke tidak. Ikut kulit masing-masing lah kan. Kemudiannya aku jenis malas nak mencuba dan takut nanti kulit muka rosak pulak Selen daripada produk kecantikan aku juga ada mencuba produkt makanan dalaman seperti jamu, vitamin c dan minuman kesihatan. Buat masa nie aku sedang amalkan minum cuka kurma als madu setiap pagi dan malam untuk detox toksin. Ini memang bagus sebab amalan rasullulah dan nabi-nabi kita kan .. Satu lagi disebabkan aku bekerja dalam keadaan berdiri yang banyak, sejak dari zaman bujang aku memang selalu sakit kaki terutama betis. Disebabkan itu, pakwe telah memperkenalkan aku dengan 1 produc iaitu lotion halia. Pelbagai jenis Lotion Halia Dah Kami Kuba Tapi Yang Menjadi Kegemaran Pakwe Aku Adalah Lotion Halia Yusmira Yang Warna Merah (Paling Panas) Nama je Panas. Tapi Tak Panas Mana Wortspiel. Dia lebih rasa sejuk sejuk camtu jek. Yang bagusnya kalau perut rasa sebu atau kaki lenguh-lenguh eloklah sapu untuk kurangkan sakit. Pakwe gunakan Lotion nie untuk urut kaki aku. Memang bagus sangat dulu kalau pakai kasut rasa kaki tuh macam bengkak semacam jek. Sekarang nie, pakai kasut rasa longgar jek. Dan kalau kerap gunakan memang boleh mengurangkan selulit tau .. Selain daripada stok pati halia nie, aku juga sekarang gunakan lotion halia mustajab yang bau rose, delima atau jasmin. Ini lebih sesuai dipakai untuk ke tempat kerja sebab bau lebih harum dan tidak kuat bau halia. Lagipun Ianya Taklah Panas Mana Wortspiel, Lebih Pada Rasa Berangin Dan Sejuk Jek. So weit beste pakai Lotion nie dan harga pun tak mahal sangat dalam RM24 jek. Sekarang nie kena buat stok Lotion halia nie dalam 2 tiub kat umah. Senang bila badan rasa lenguh-lenguh dan kaki mula rasa macam nak bengkak. Lotion ini selalu jadi bekal masa kecemasan. Oklah cukuplah pasal Bewertung produk kecantikan dan kesihatan nie. Sema kita makin ceria dan sihat di tahun 2015 nie kan:) Hari nie ich nak teilen pasal produk Safi Rania Gold. Ramai Yang tanya Erzeugung apa Yang i pakai sekarang. Ich x pernah rahsia pun produk apa yang ich pakai..kalau orang tanya i terus jawab. Safi Rania Gold nie sebenarnya sesuai untuk umur 30 tahun ke atas. Kalau yang belasan tahun oder 20an lebih sesuai pakai Safi Balqis. Tapi i dah serik dengan Safi Balqis .. huhu. Kalau x Silap Masa Form 3 Ich pernah versuchen pakai Set Safi Balqis. Masa tu kulit i x ada Problem sangat tapi biasalah budak sekolah .. kulit gelap pastu berminyak sangat. Konon-konon nak cerahkan auf dem Seekali hambek ko..haha. Jerawat betul-betul bermaharajalela masa tu .. minyak x payah cakap la. Kalau tadah boleh goreng pisang..huhu. Dengan ikhlas sehluh jiwa ich serahkan set tu kat nenek i. Bukan apa takut lagi lama pakai lagi banyak jerawat naik. Pakai 3 minggu tu Wortspiel dah takut nak tengok cermin. Lepas dari tu memang ich blacklist produk Safi..hoho. Jahatkan i p Dalam bulan ogos tahun lepas ada Mitglied mintak pendapat pasal produk Safi Rania Gold nie. Ich pun dengan zuversichtlich kata kat dia baik x payah pakai .. produk nie x elok..haha. Tapi Mitglied i kata adik ipar dia pakai okay, so dass ich kata kat dia versuchen Jelah beli. Masa raya hari tu dia datang rumah ..nampak berseri la kulit dia. Es gibt noch keine Kommentare zu Krim Kecantikan Safi Rania Gold. Raya keempat trus i gedik-gedik ajak maki pergi borong produk nie. Mula-mula ingat nak beli pencuci, Toner-Verstärker krim je. Ntah macamana boleh pergi borong 9 barang sekali..maybe sebab murah kot..hehe. Sebelum beli tu i dah google cari Informationen pasal produk nie. Ada yang kata okay tapi ada gak yang kata x okay. Masa beli tu memang ich pasrah .. huhu. I beli Day Set, Nacht Set, Beauty Creme, Gesichtspeeling amp Feuchtigkeitsspendende Tagescreme. Dalam Day Set ada Serum amp Toner .. pastu dapat kostenlos Gesichtscreme Cleanser. Nacht Set lak ada Eye Contour Creme amp Feuchtigkeitsspendende Nachtcreme ..Facial Cleansing Gel dapatfrei. Beli gesetzt lagi jimat la..x payah beli reiniger dah ..) Bila balik rumah pening lak x tahu nak pakai ikut turutan macamana..huhu. Ich pun wichtigsten pakai ikut logik i .. haha. Nie cara i pakai..maybe x betul tapi belasah jelah..p 1. Gesichtscreme Cleanser 2. Toner 3. Serum 4. Feuchtigkeitsspendende Tagescreme 5. Augenkontur Creme 6. Schönheits-Creme 1. Gesichtsreinigung Gel 2. Toner 3. Serum 4. Feuchtigkeitsspendende Nachtcreme 5. Eye Contour Creme 6. Schönheitscreme Gesichtscreme tu i pakai selang sehari .. pakai selepas Gesichtscreme Cleanser ..) Gesichtscreme Cleanser Gesichtscreme Cleanser effektiv reinigt, während es Ihre skin8217s Elastizität verbessert und bewahrt Ihre skin8217s Frische. Angereichert mit wichtigen Nährstoffen wie Avocado-Öl, um Ihre Haut weich und feuchtigkeitsspendend. Geeignet für den täglichen Gebrauch. Gesichtsreinigung Gel Gesichtsreinigung Gel ist nicht-Seife basiert und pH-ausgewogen, um sanft reinigen und erfrischen, ohne abzustreifen Ihre skin8217s natürliche Feuchtigkeit. Geeignet für die Nacht. Facial Scrub sanft tief reinigen Verunreinigungen und abgestorbene Hautzellen, die Ihre Poren verstopfen, zu verjüngen und wiederherstellen Skins Ausstrahlung. PH-Balance Creme Basis bietet lang anhaltende Feuchtigkeitsspenden für die Haut. Toner entfernt sanft Haut8217s Verunreinigungen. Seine nicht-alkoholische und nicht klebrige Rose Wasser Mischung verschärfen Poren, wie es die Elastizität und Frische der Haut wiederherstellt. Serum ist nicht-ölig und nicht-klebrig, so dass schnelle Penetration zu reaktivieren und umstrukturieren Sie Ihre Haut, während sie hydratisiert. Kombiniert mit Aminosäure, die freie Radikale neutralisiert, um stumpfe Haut zu verhindern. Geeignet für den täglichen Gebrauch. Feuchtigkeitsspendende Tagescreme Feuchtigkeitsspendende Tagescreme SPF20PA enthält zusätzliche UV-Schutz, die Anzeichen von Alterung durch UVA und UVB-Strahlen verursacht reduziert, während Sie Ihre Haut hydratisiert, so bleibt es gesund, geschmeidig und mit Feuchtigkeit versorgt den ganzen Tag. Feuchtigkeitsspendende Nachtcreme Feuchtigkeitsspendende Nachtcreme arbeitet intensiv, wie Sie nachts schlafen, um das Zellwachstum zu reparieren und zu fördern, während es hydratisiert wird. Diese Gel-basierte Creme wird schnell absorbiert, um skin8217s altern und feine Linien zu reduzieren, so dass Ihre Haut geschmeidig, jugendlich und gesund. Eye Contour Creme Eye Contour Cream ist speziell für die empfindliche Augenpartie formuliert. Es repariert die Hautstruktur, reduziert die feinen Linien und dunkle Ringe um die Augen. Enthält Wirkstoffe, die freie Radikale zu neutralisieren, so dass Ihre Augen leuchten mit wahrer Ausstrahlung. Beauty Creme bietet wesentliche Nährstoffe auf der Haut, hilft Altersflecken und feine Linien zu reduzieren. Verwenden Sie es als Hautpflege-und Make-up-Basis, so dass Ihr Teint bleibt jugendlich, fest und fair. Baru-baru nie Safi Rania Gold keluarkan reiniger baru. Memang rasa dah gatale sangat nak beli tapi bila tanya salegirl yang jual dia kata x payah dah pakai produkt yang baru tu kalau dah pakai Gesichtscreme Cleanser oder Facial Cleansing Gel .. huhu. Ich pun batalkan niat..sterpaksa la buang tödlich-gatal nak beli tu..uhuk Akhirnya semalam dapat gak i beli .. hehe. Salegirl tu immer noch macam x bagi beli tapi i beli gak..hoho. Sehari biasanya ich cuci muka 3 kali..okay la tu kalau ada 3 Reiniger .. haha. Jangan tiru perangai ich ye .. lalala. Reiniger yang baru nie i pakai waktu petang. Sebelum nie petang i pakai Gesichtsreinigung Gel. Nama cleanser baru tu Tiefenfeuchtigkeitsspendende Gesichtsreinigung ..sesuai untuk melembabkan kulit. Kalau Kulit Berminyak Elakkan Sie. Kalau nak pakai gak sila pakai tiga-tiga reiniger sekali .. baru balance ..hehe. Ich tipu jelah..haha. Pilz-Lotion 3 Tu Yang-Mana-Sesuai-Dengan-Kulit uolz ye ..) Feuchtigkeitsspendende Gesichtsreinigung Feuchtigkeitsspendende Gesichtsreinigung reinigt sanft, während Sie Ihre skin8217s Feuchtigkeit und reduzierende Zeichen des Alterns beibehalten. Seine pH-ausgewogene Formulierung hält die Haut hydratisiert und glatt. Geeignet für Tag und Nacht Gebrauch. Ich tulis berdasarkan pengalaman ich ye. Jangan ada yang takut lak nak versuchen Safi Balqis .. huhu. Ramai Gak Mitglied-Mitglied i Yang pakai Safi Balqis Tapi okay je. Kulit ich nie yang cerewet..maybe kalau Safi Balqis tukar nama jadi Safi Balqis Gold sesuai kot .. hak2. Safi Balqis sesuai untuk mencerahkan kulit ..Safi Rania Gold lebih untuk menganjalkan kulit. Ich pun dah x berapa nak muda..wawaaa. Jumpa lagi nanti ye. Kay bye

No comments:

Post a Comment